Overheid in Groningen

Gemeente Groningen (Groningen)

Pagina 1 van 9 (81 resultaten)

Dhr. Kees Vissers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: februari 2011 (7 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingshoofd Detacheringen SW, ai Loonkostensubsidie en Begeleid Werken.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2015 is Kees Vissers afdelingshoofd Uitvoering WMO bij de gemeente Groningen.

Dhr. Harrie Rutgers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2012 (6 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Evenementen en marketingToelichting: Hoofd Meldpunt Evenementen.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2012 tot 2013 is Harrie Rutgers afdelingshoofd Planning, Bedrijfsvoering en Informatievoorziening bij de gemeente Groningen.
Aanverwant:heden Dhr. Harrie Rutgers, Raadslid, D66, gemeente Zuidhorn

Dhr. Klaas van der Wal

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2010 (8 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Concerncontroller, gemeente Groningen.

Mevr. Mirjam Kuin

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2018 (9 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Welzijn, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Directeur bij WIJ Groningen.

Mevr. Anita Haneman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: mei 2012 (6 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OWerkzaamheden bij de Overheid:
Anita Haneman is communicatie & organisatie (managementadviseur) bij de gemeente Groningen. Van 2001 tot 2006 was Anita Haneman beleidsmedewerker P & O.

Dhr. Janneke de Lange

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2007 (11 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Janneke de Lange is afdelingshoofd van de afdeling Zelfstandigen in de gemeente Groningen. Van 2002 tot 2007 was Janneke de Lange teamleider bij de gemeente Groningen.

Dhr. Hans van Ulsen

Functie: DirecteurIn dienst sinds: februari 2003 (15 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Leidinggevende B&O, Vergunningen, Toezicht en Handhaving (interim).Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2003 tot 2013 is Hans van Ulsen directeur SoZaWe bij de gemeente Groningen.

Dhr. Johan Dijkema

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: september 2002 (16 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Johan Dijkema is communicatieadviseur (woordvoerder) bij de gemeente Groningen.
Aanverwant:2001 - 2002Dhr. Johan Dijkema, Hoofdafdeling, gemeente Achtkarspelen

Dhr. Lenie Kootstra

Functie: DirecteurIn dienst sinds: juni 2012 (6 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Concerndirecteur, gemeente Groningen
(Lenie Kootstra richt op de strategische onderwerpen op het gebied van de leefomgeving)

Dhr. Richard Lombaerts

Functie: DirecteurIn dienst sinds: februari 2017 (1 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Wonen en Volkshuisvesting