Overheid in Groningen

Gemeente Appingedam (Groningen)

Pagina 1 van 3 (23 resultaten)

Mevr. Tineke Kramer-Klein

Functie: GriffierIn dienst sinds: maart 2016 (1 jaar, 8 maanden in dienst)

Mevr. Mirjam van Werven

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: januari 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Teamleider Beleid en Realisatie, gemeente Appingedam. 

Mevr. S.H. Dijk

Functie: Griffie

Mevr. Hilda van Duuren

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: januari 2009 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:

 

Hilda van Duuren is medewerker staf en ondersteuning bij de gemeente Appingedam. Van 1990 tot 2009 was Hilda van Duuren medewerker interne zaken.


Dhr. Arend Castelein

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: juni 2017 (5 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Bedrijfsvoering

Mevr. Corrie Wouters-van Stee

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: oktober 2016 (1 jaar, 1 maand in dienst)

Dhr. Bert Raangs

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2016-)
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2010 (7 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Vice-voorzitter van de gemeenteraad in Appingedam.Werkzaamheden bij de Overheid:


Tot 2014 was Bert Raangs fractievoorzitter CDA Appingedam, gemeente Appingedam.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Bert Raangs (CDA) 40 voorkeurstemmen.


Dhr. Anno Wietze Hiemstra

Functie: Waarnemend burgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: april 2017 (7 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, P&O, Infrastructuur, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Economische Zaken, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Waarnemend burgemeester Hiemstra heeft in zijn portefeuille: Algemene bestuurlijke aangelegenheden en regionale samenwerking (waaronder herindeling en dialoogtafel gaswinning), Voorlichting en representatie, Openbare orde, veiligheid en handhaving, Centrumontwikkeling, Personeel & organisatie, Economische zaken, Informatie & automatisering en Beleidscoördinatie.

Dhr. Martien van Bostelen

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: mei 2015 (2 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Sport, Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare werken, Mobiliteit, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Onderwijs, Verkeer en VervoerToelichting: Bestuursperiode 2015-2018
Wethouder Martien van Bostelen (CDA) heeft in zijn portefeuille: Openbare werken, Verkeer en vervoer, Milieu en duurzaamheid, Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving, Monumentenzorg, Jeugdbeleid, Sport en Onderwijs.

Martien van Bostelen is de tweede locoburgemeester.

Dhr. Jaap Jongerden

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: april 2014 (3 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Van maart 2014 tot februari 2015 was Jaap Jongerden voorzitter van de CDA-fractie.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Jaap Jongerden (CDA) 4 voorkeurstemmen.